titotiptop
Sem Baru, Azam Baru, Semangat Baru
Saturday 18 February 2012 • 11:39 • 1 comments

Assalamualaikum..

Sedar tak sedar dah seminggu Semester baru bermula. Lagi 5 sem untuk aku menghabiskan degree yang aku ambik sekarang. My life now macam biasa je, kembali kepada student life. Maksud aku, kalau lapar tengah malam, makan megi n buat air milo panas. Pergh. Sekarang ni aku baru je menikmati Mi Ruski tom yam. Memang nikmat. Kena sangatlah dengan slogan die --> Inilah Hikmat, Inilah Nikmat :D

Mi Ruski, diperkaya dengan VitA, Zat Besi dan Iodin. Dapatkan segera di farmasi2 berdekatan!

Sebenarnye aku saje je letak tajuk kat atas kasi perangsang sket untuk diri aku ni. Sekarang ni tak ade semangat lagi untuk bekerja keras.. Semangat dah lari.. homesick :(   *ish,tetibe. Emm..result exam sem lepas dah dapat last week. Alhamdulillah semua subjek lulus n PNG pon naik.. dapat A dan B je. Walaupun tak dapat dean list, tapi aku seronok n SYUKUR.. . Alhamdulillah lagi skali...



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;) Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back
;D
Posts About Link Stuff





CREDITS:
Template By: Hasna
Big helped: Syifa
Owner: Sarah Afifah