titotiptop
Hari Ini Aku Hanya Berfoya-foya...
Thursday 21 April 2011 • 11:53 • 0 comments

Aish. Aish. Aish~ (merungut kat diri sendiri). Macammane ni.. Minggu ni study week. Tapi yg aku study sikit jep.. Hari ni dah hari Khamis. Tapi aku berfoya-foya.. Setengah hari jugak la aku lepak kat fakulti, pasal sepatutnye aku kene buat presentation hari ni ,tapi postpone :(   then teman Bob & Kecik (bukan name sebenar) jumpe Dr. Khairi. Sebelum tu lame gile ktorg tunggu Dr. Khairi bile nak free. Aku bukan memanfaatkan masa yg ade dgn membace buku, tapi bersembang. ahaks. Pastu sembahyang, makan. Pastu sembang2 lagi. Pastu kitorang pegi KFC sebab teringin nak makan chicken chop die yang baru..
Pastu time nak balik, hujan lebat la plak.. Lari2 anak (bapak pon boleh)BestFreeDesign.Com border=sambil gelak-gelak,
then berteduh kat Fakulti Ekonomi. Pastu sembang lagi.. Ahaks. Conclusionnye memang aku tak study langsung la siang tadi. Malam ni? Emm aku ni memang jenis tak boleh pandang laptop. Mesti nak beronline jep kejenye.. mmg tak boleh tahan keinginan aku untuk beronline..

Tapi whateva la. Ape yang penting sekarang, mulai malam ni [baru nak start (=.=')] aku akan try study bebetol. Aku hairan betol la. Kenapa zaman aku sekolah dulu aku boleh rajin baca buku berbanding zaman kat universiti ni. Sekarang ni rajin tu memang ade, tapi rajin pada bende2 yang tak sepatutnye.. Wahai mood study, please come to me babeyh! Ahax.

Papepon, aku nak wish pada sesape yang akan mengambil peperiksaan tak lame lagi,


       
 


                                       


Impian setiap siswazah
(gambar di cilok dari google)

p/s : Entry ni sepatutnya post pukui 10 malam tadi. Tapi aku tidoq + internet slow, tak sempat post jadik draft. Kui 3 pagi baru post. Ahaks!





Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;) Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back
;D
Posts About Link Stuff





CREDITS:
Template By: Hasna
Big helped: Syifa
Owner: Sarah Afifah