titotiptop
Bagaimana mengEDIT GAMBAR
Sunday 17 April 2011 • 08:51 • 1 comments

Hai u ols.. Aku nak share something interesting >>> bagaimana untuk mengedit gambar. Kalau diikutkan jawapan yang feymes, mesti la orang akan cakap gune la photoshop. Tapi payah kan? Aku pon ade photoshop, tapi tau gune siket2 je. Takde la pro mne.. Tapi korang nak tau care yang lebih simple dan best? Maybe ade orang yang dah tau. Tapi aku nak bagitau jugak. huhu.. Ok. Aku recommendkan gune la Photoscape. Nak download free je. (Download kat sini )

hasil kerja pertama aku gune photoscape =D

And then, care kedue : guna la picnik. Macam-macam yang kite boleh buat taw. Cube tengok hasil kerja pertama aku gune picnik. hehehe

sebelum
.
.
.
.
.
.
.
.
selepas

Amacam? Best tak? 

Next, care ketiga, gune la photoshop.com. Tak payah install2 ni. Korang just browse web diorang je. hehe tapi takde la banyak sangat function kat situ. Nasihat aku, kalau korang nak belajar photoshop dengan cepat dan efisyen, join la seminar atau kursus yang ade di tawarkan. Kalau korang da power gune photoshop, banyak kelebihannya. Macam-macam korang boleh buat. Siap boleh buat duet lagi tu taw.

        Tapi lebih senang dan best gune cara pertama n kedua~~

BestFreeDesign.Com border=

Selamat mencuba. =)






Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;) Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back
;D
Posts About Link Stuff





CREDITS:
Template By: Hasna
Big helped: Syifa
Owner: Sarah Afifah