titotiptop
Fulamakkkk.. pink giler background blog aku :P
Monday 13 June 2011 • 07:10 • 4 comments

Hehee.. Bukan aku saje2 nak tukar background tau.. Jangan nak kate aku ni pinky girl plak. hahaa
Sebenarnye.....

sebenarnye...

sebenarnye......................... aku TERdelete background lame aku! T_T wuarghhh.. Dahla aku suka background yang dulu tu.. Aku try cari balik dekat website dulu yang aku cari, tapi tak berjaya dijumpai.. Ponat eden ni haaa.. huuu sedih2.. Btw, sekarang ni, aku nak merasa jadik pinky girl kejap.

Ye, memang background dulu kaler pink gak, tapi combination pink dan hitam sangat menarik bagi aku. Ahaks! Kali ni, full pink engkau aku cakap...

Okayh, habis merepek dah. Tatatititutuuu~~ :)



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;) Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back
;D
Posts About Link Stuff





CREDITS:
Template By: Hasna
Big helped: Syifa
Owner: Sarah Afifah