titotiptop
@#$#@#% punye kucing!!! grrr
Tuesday 12 April 2011 • 10:57 • 4 comments

Hadoiii.. ape la nak jadi ngan kucing zaman skang. Wuargh!! Rase macam nak tampo je kucing tu tapi cukup la aku lepaskan perasaan aku ni kat blog je. Korang nak tau knape?? Ok. Tadi aku ade meeting dengan coursemates aku pasal lawatan kitorang pegi Thailand. Sampai2 je aku kat tempat lepak kitorang, aku pon letak la beg aku kat satu sudut. Pehtu, tiba2 datang la sekoq kucing jantan warna kelabu. Posing baik punya depan beg aku seakan-akan nak melepaskan sesuatu yang amat bermakna. Dalam sekelip mate je die pancut ayaq kencing die atas beg aku. Cis!!! Sangat kurang ajar! Berani die kencing atas beg yang cantik tu. Aku memang betol2 tak dapat terime! Histeria sekejap la aku tadi. Membe2 ade yang try relaxkan aku, ade gak yang just gelak. Hamboi~~ Takpe la.. fine. Haha. Sekarang ni aku bengang sket dengan kucing. Eh, tengok. kerana nila setitik, habis susu sebelanga. Kesian kucing2 yang lain. (i'm a cat lover actually) ahaks.


huh.
BestFreeDesign.Com border=kucing oi. Talk to my hand~~ jangan nak pujuk aku dengan muke yang kiut tu.


p/s     Oyeah, aku rase kucing tu konpius beg aku dengan tanah coz beg aku kaler coklat...Whateva la kucing oiii. Besok aku maapkan ko.



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;) Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back
;D
Posts About Link Stuff





CREDITS:
Template By: Hasna
Big helped: Syifa
Owner: Sarah Afifah