titotiptop
MPD Fasa 2 2010/2011
Saturday 19 March 2011 • 09:37 • 0 comments

Hari ni 19 Mac 2011. Satu hari selepas Malam Penghargaan Dayasari (MPD) 2010/2011, annual dinner kolej & satu malam yang memberi penganugerahan kepada penghuni2 kolej yang banyak menyumbang bakti. Rasa macam satu beban dah berkurang coz aku jadik ajk pendaftaran dan sebagai usherer pada malam itu. So, takleh makan la. :(  hu~  Nak dijadikan cerita, macam-macam pengalaman pahit dan manis aku dapat daripada projek ni. Emm biasa la kan, bekerja dengan ramai orang. Macam2 pangai & kenah. Part2 yang tak bes, aku malas nak cite. Ok. Fullstop. huhu.

Awai2 pagi kitowang budak2 MPD da mula bertolak ke 'The Legend hotel' Kuala Lumpur. Ada satu ketika tu aku dan seorang memba MPD sedang menaiki lif. Tibe2,(huhu) seorang 'pak cik' (pihak pengurusan hotel kot) menyapa kitorang. Die tanya apa nama kolej kitorang. Kolej Kediaman Ke-5 je ke? Katanye. Memba aku pun menjawap,

"Ada. Kolej Dayasari"

"Oooo.. Ape makna Dayasari tu?" Tetiba pak cik tu nak mengtesting pengetahuan kitorang.

"Emmm.." Sambil melihat muka aku, tu je yang terkeluar dari mulut memba aku.

Melihatkan keadaan memba aku yang gugup itu, aku pun dengan yakin dan bersemangat berkata,

"Dayasari, daya dan sari. Daya bermaksud usaha manakala sari merupakan intipadi. Jadi pak cik, dayasari bermakna usaha yang kuat dan bermutu."

Sambil tersenyum, pak cik tersebut mengangguk, dan terus berlalu..

Jadi disini, (huhu) pengajarannya kita mestilah mengetahui serba sedikit pasai kolej kita. kalau tak tau, malulah kan. haha. Peace! ^_^V


Seawai 6.30 petang kitorang da bukak kaunter pendaftaran. Pendaftaran student adalah mengikut nombor meja. Dalam masa keje tu, aku sempat usha2 mamat hensem. kah3. Tak dak la. Sebenarnya kitorang ditugaskan untuk mengusha student yang berpakaian indah. So, masa depa register tu, org2 yang terpilih akan kitorang buat (*) kat nama diorang. Pastu kitorang akan usulkan nama depa kat Puan Ungku (salah sorang penyelia kolej). Tapi malangnya, akupon tak berkenaan dgn pemenang dia.. hahaha..

Athirah : Si AJK Pendaftaran ;p

Malam smalam sume orang bergaya & stylo habis la gua cakap. Tapi ade sorang mamat ni pakai baju kolej jep. T-shirt kaler itam and ade line merah sket. Tapi bagi aku, die pon stylo.. janji dapat makan sODap yek bang. hahahah..

the menu

Korang nak tau sape artis yang kitorang undang? haa.. mereka adalah Farhan (AF4) dan black (juara mentor). Bagi aku performance black yang paling mengancam. Ahaks! Nasib baik aku jadi usherer. Leh tengok black dekat2. (takde la dkat mane sebenanye).huhu -__-'


Ha! Satu perkara yang menarik adalah kitorang jumpe arca patung terracotta kat The Legend Hotel tu. haha.. So, ape lagi. Masuk slide untuk presentation titas la nampaknye gamba kitorang ni... haha..


Then, gamba2 aku dan mereka... Gamba2 ni aku donlod kat fb kwn aku je.. hehehe

Dari kiri : Mar, Wani, Pah & saye :)



Selamat tinggal MPD.. Biomed Night will coming soon at 25 march. Ahax! can't wait. Aku akan lahap makanan abes-abesan. (balas dendam) *o*   hohoho!





Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;) Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back
;D
Posts About Link Stuff





CREDITS:
Template By: Hasna
Big helped: Syifa
Owner: Sarah Afifah